Pentru a personaliza experienta pe site-ul nostru, folosim fisiere cookie. Continuand sa navigati pe acest site, va exprimati acordul pentru procesarea acestor date.
Îmbunătăţirea comunicării la locul de muncă şi optimizarea relaţiilor interpersonale. Mărirea capacităţii participanţilor de a asculta înainte de a trece la acţiune, de a înţelege diferenţele umane, de a-şi controla emoţiile şi a gestiona stările conflictuale, de a manevra relaţiile umane cât şi antrenarea lor în a structura şi facilita discuţiile astfel încât să obţină cele mai bune rezultate. Cursul îi ajută să îşi motiveze colegii şi să îşi descopere motivaţia interioară.
Discuţii în grup, chestionare de autoevaluare, jocuri, exerciţii individuale.
“Organizaţiile au nevoie de idei, energie şi talente. Am fost plăcut surprins să constat că aceste elemente existau în mult mai mare măsură decât m-aş fi
aşteptat la oamenii din jurul meu. Cursul vostru a scos la iveală aceste elemente.”
Adrian TALPOŞ – British American Tobacco