Pentru a personaliza experienta pe site-ul nostru, folosim fisiere cookie. Continuand sa navigati pe acest site, va exprimati acordul pentru procesarea acestor date.
Fie că este un client supărat, fie că este un coleg nervos sau un martor dificil, a fi capabil să rezolvi conflictele este o abilitate esenţială. Pentru că
managementul conflictelor este vital pentru a avea succes în carieră, orice lider trebuie să-şi îmbunătăţească abilitatea de a gestiona conflictele la locul de muncă, în echipă, între departamente. Cursul permite participanţilor să aleagă cea mai bună metodă într-o varietate de situaţii. Antrenarea participanţilor în a structura şi facilita discuţiile astfel încât să obţină cele mai bune rezultate. Cursul vine în întâmpinarea oricărui participant care doreşte să-şi dezvolte abilitatea de a rezolva conflicte, care îşi doreşte relaţii de muncă placute şi motivante.
Simulări, studii de caz, prezentare, discuţii de grup, activităţi individuale,
chestionare, exerciţii (individuale şi de grup)
“Vouă vă pasă!!!”
Dorian Cristian – Director Logistică Policolor