Pentru a personaliza experienta pe site-ul nostru, folosim fisiere cookie. Continuand sa navigati pe acest site, va exprimati acordul pentru procesarea acestor date.

Ok
AxA Consulting
  • SERVICII
  • DESPRE NOI
  • ECHIPA
  • NOUTATI
  • TRAINING
  • CONTACT
  • SERVICII
  • DESPRE NOI
  • ECHIPA
  • NOUTATI
  • TRAINING
  • CONTACT

Excelenta in serviciul catre client

Obiective:

Formarea unei atitudini profesionale faţă de client, îmbunătăţirea abilităţilor de comunicare verbală şi non-verbală, dezvoltarea unei atitudinii pro-active în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii, asimilarea unor tehnici de rezolvare a reclamaţiilor şi management al conflictelor. Este dedicat tuturor persoanelor care intră în contact direct cu clientul şi care doresc să obţină rezultate mai bune, cât şi fidelitatea clienţilor. Celor care vor să depăşească cu succes reclamaţiile şi să creeze un mediu de lucru mai plăcut.serviciul client training

Subiecte:

  • Ce înseamnă “grija faţă de client”?
  • Tipuri de clienţi
  • Planificarea activităţii
  • Comunicarea verbală
  • Asertivitate
  • Comunicarea prin telefon
  • Comunicarea non-verbală
  • Rezolvarea reclamaţiilor
  • Gestionarea situaţiilor conflictuale
  • Lucrul în echipă

Metode:

Chestionare de autoevaluare, discuţii în grup cu prezentarea rezultatelor,
simulări filmate şi comentate, jocuri, exerciţii individuale.

“A fost cel mai reuşit curs la care am participat vreodată! Este singurul curs în urma căruia am rămas cu informaţii importante care îmi folosesc în muncă”
Adrian Conete – Interbrands Divizia B.A.T.

  • Home
  • SOFT SKILLS TRAINING
  • Excelenta in serviciul catre client
Protejat: evaluare sesiune
Asertivitate, Coaching, Comunicare eficientă, Excelenta in serviciul catre client, Inteligenţă emoţională (EQ), Leadership, Managementul conflictelor, Managementul Timpului, Negocieri Comerciale, Team building, Tehnici de prezentare, Tehnici de vanzarievaluare, soft skills, training

Protejat: evaluare sesiune

SOFT SKILLS TRAINING

Programe

  • Asertivitate
  • Coaching
  • Comunicare eficientă
  • Excelenta in serviciul catre client
  • Inteligenţă emoţională (EQ)
  • Leadership
  • Managementul conflictelor
  • Managementul Timpului
  • Negocieri Comerciale
  • Team building
  • Tehnici de prezentare
  • Tehnici de vanzari

Ultimele postari

  • Protejat: eMail catre mine
  • Protejat: evaluare sesiune
  • Protejat: Managementul Timpului – studiu de caz.
  • Protejat: Test – Nivelul Stresului
  • Protejat: Chestionar evaluare managementul timpului

Politica de Confidentialitate
© 1999 - 2023 AxA Consulting. All Right Reserved.
Powered by SVO
AxA Consulting