Pentru a personaliza experienta pe site-ul nostru, folosim fisiere cookie. Continuand sa navigati pe acest site, va exprimati acordul pentru procesarea acestor date.
Formarea unei atitudini profesionale faţă de client, îmbunătăţirea abilităţilor de comunicare verbală şi non-verbală, dezvoltarea unei atitudinii pro-active în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii, asimilarea unor tehnici de rezolvare a reclamaţiilor şi management al conflictelor. Este dedicat tuturor persoanelor care intră în contact direct cu clientul şi care doresc să obţină rezultate mai bune, cât şi fidelitatea clienţilor. Celor care vor să depăşească cu succes reclamaţiile şi să creeze un mediu de lucru mai plăcut.
Chestionare de autoevaluare, discuţii în grup cu prezentarea rezultatelor,
simulări filmate şi comentate, jocuri, exerciţii individuale.
“A fost cel mai reuşit curs la care am participat vreodată! Este singurul curs în urma căruia am rămas cu informaţii importante care îmi folosesc în muncă”
Adrian Conete – Interbrands Divizia B.A.T.